Öppna upp ditt fönster



Godmorgon mina vänner!! Har precis stigit upp från sängen och möts av detta härliga väder!! Ska nog ta på mig solglasögonen och ta en långpromenad ut till Lövekulle. Ska försöka få med mig min trötta sambo också. Igår gick vi runt Gersken. Det var så himla skönt, såg flera fjärilar, knallgula =)

Här kommer lite bilder från igår. Först var vi på Påsk-middag hos min mamma och sen på middag hos Davids föräldrar. Lägger upp lite bilder från Promenaden och Det som hände efter alla Påsk-middagar också.











Hem till mamma =)



Mamma hade gjort jättegod Påsk-mat och köpt löjrom. Rostat bröd, löjrom, gräddfil och lök är sjukt gott =)





Här kommer Catsen..





Diesel, min lilla bebis =)



Paris, bebis nr 2 =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0