Lägger upp lite bilder från idag..



Nyinhandlade kuddfodral, vad tycks??



Våran snygga receptionista Sinead



Grrrrrr. Vem vill inte boka en tid här???



Min söta kollega Tessan (taijan).



"Nej Emilie, du lägger inte upp den här bilden på din blogg" Jag brukar lyssna, men den här bilden var så söt =)



Spelkväll med Simon, Emelie, Stina, Karin, Annelinn, Mary, David och jag. Å så lilla Joey då (vovven).
Rappa Kalja, rooooooligt.



Joey och DollarBill. Mamma känner du igen Porslinshunden??



Simon och Johans djungelhörna som jag skrev om en annan gång. Hur skön som helst. Skulle lätt vilja sitta och läsa en bok i den fotöljen.



DiscoHorse.



och nu.... Nattinatti allihopa! Jag vet att jag är hur kass som helst och skriver alldeles för lite. Jag har startat en blogg men frågan är om jag inte hör hemma på bilddagboken.se
Skärpning snarast!!

PUSS


Kommentarer
Postat av: sinead

haha skulle aldrig boka en tid om jag hade blivit bemött av den svartskallen!

2010-04-08 @ 00:53:08
URL: http://tjinejdkejn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0