Kul dag...jag måste komma igång. Help me=(

Sitter hemma och mår skit. Hur förkyld som helst, pollenattack kanske? Har aldrig varit pollenkänslig förut men så som alla tjatar om sina pollenproblem så måste det kännas så här. ASJOBBIGT. MEn det är inte det värsta.... om jag ska klaga lite till..kan inte röra mitt högra pekfinger och handen är helt svettig konstant... gör ont=( Plus att jag sitter och väntar på att dom ska ringa från lassarettet och berätta vad det är för fel på mina prover. Någon gång efter 09.00......... alltså kanske får sitta som en mupp med mobilen i handen hela dagen. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHhhhhh till råga på allt så fyller jag år i morgon också. Känns skitkul verkligen.
Nu piper mina frukostägg......ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0