Hej matriella värld!!!

För mig så är det helt overkligt att man kan köpa en väska, klänning ett smycke m.m för typ 14.000 kr istället för att hitta på något skoj. Tex, RESA, massa konserter, roliga restaurangbesök, fester, utflyckter, hyra jetskis, hoppa fallskärm, köpa tandemcykel, äta kräftor i typ en månad, VIP bio, Gå på Djurpark, seglarskola m.m m.m.

För mig är det heeelt knasigt, men det är ju min åsikt då. Även om jag jobbar innom skönhetsbranchen så säger jag bara LESS is MORE. Varje människa är unik och vacker på sitt sätt. Hitta på roliga saker istället för att köpa dyra grejer. Är man glad och på bra humör så får man ett bättre självfötroende och där med en bättre självkänsla. Det gör att man strålar. Det tycker jag är bättre en ett 1000 kronors puder i fejjan!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0