Gårdagen..

Jobbade till klockan 14.00, efter det så blev det en sväng på stan med en helt underbar lunch i solen! Så mysigt att kunna sitta ute!!!





Davids hamburgare med världens största svampbit på.

Efter lunchen gick jag å provade jeans.. Sen gick jag och tränade på Sportlife (en fredag eftermiddag) undra varför??
Sjuk ångest fick jag. Ska träna idag med, nu jäklar!!!!! Beach 2010!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Senare på kvällen kom mamma och Anette hit med skumpa =) och det kom ett par och tittade på våran lägenhet. Efter det blev det Musses, David åt Oxfilé och jag åt Lammracks. Det blev en tidig kväll igår, och skönt var väl det för så här tidigt har jag inte varit uppe på väldigt länge...(en lördag) =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0