Dagens

Passade bebisen i några timmar. Han trivdes på mattan i sovrummet.

 

Och i sängen....=)

 

Bus framför tvn.. Theo försöker sno godis från bordet.

 

Byebye mitt hår...var inte roligt att ta ut det idag, David fick hjälpa mig med nacken. Kändes som att hela huvudet skulle åka av, men kommer nog sova riktigt gott inatt utan massa fejkhår att ligga på.

 

Grillade honungsmarinerade kycklingfilèer till middag. Gott med grillat!

 

Har precis avslutat kvällen med att titta på Sprängaren och ta en härlig rosa tablett som jag har fått från farbrordoktorn. Hoppas att jag känner mig bättre i morgon så jag kan  hälsa på min sötnos istället för att ligga hemma själv hela dagen. Nattinatti...sweet dreams.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0