ASförkyld, lingonvecka, ledvärk, konstiga drömmar..... något mer?

I natt drömde jag att jag var och badade  och drev runt på gatorna i typ Thailand (?). Där har jag aldrig varit men det verkar helt ok. Sen ändrade sig drömmen och jag vaknade ca 20 gånger i natt och trodde att jag hade kissat ner mig. För var jag än var i drömmen så skulle jag kissa, fick se många fina toaletter, och FULA. Kommer ihåg ett jättelyxigt hotellbadrum med guldspegel, iofs typ från 1800 talet men man visste att det var lyxigt lixom. Jag öppnade det blancka porslinslocket och hör på detta.... på ringen låg en miljard svarta lockiga små hår, så j*vla äckligt. Och jag fick se i närbild hur jag stod och torkade bort alla hår med en liten pappersbit. Jag måste fasen ha varit kissenödig i natt alltså... Vilken mysig dröm!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0